Жіноча поведінка, яка псує чоловіка.


 Як створити сім'ю, де чоловік з дружиною перуть, прибирають, готують їжу разом? Де він намагається бути батьком з великої літери для своїх дітей? Де дружина ніколи не потягне важкий пакет з супермаркету?Забудьте раз і назавжди фразу "Я сама". "Я сама приготую, приберу, виперу. Сама покладу дитину спати..."

Що псує чоловіка

Інакше чоловік звикне, що йому не треба брати участь у житті сім'ї. Він сяде біля комп'ютера або ляже на диван, без жодних докорів сумління.Дівчатка мої дорогі. А я вам постійно повторюю – ви дорогоцінні! Ніколи не ставте себе нижче чоловіка, ніколи йому не поступайтеся. Якщо вам потрібна допомога – скажіть йому про це. Якщо він ухиляється від роботи – скажіть йому про це! НЕ МОВЧІТЬ!

Якщо він цінує вас та ваші стосунки – він почує і зробить. Якщо проявить байдужість – це значить тільки одне. ВІН ВАС НЕ ЦІНУЄ!

Але в будь-якому випадку це питання вашої самооцінки. Якщо ви зібралися ліпити пельмені, мити вікна, і т. д. - а чоловікові це не треба, задумайтеся! А вам це треба? Можливо ви занадто стараєтесь? Ляжте з ним поруч і відпочиньте.

 Підписуйтесь на нашу сторінку у facebook.

 І ще одне архіважливе питання. Ви приймаєте свого чоловіка ось таким? Є певний тип чоловіків, який в принципі шукає дружину - домогосподарку. І він упевнений, що буде компенсувати її внесок подружнім обовязком у ліжку... І деякі жінки це приймають. І це їх вибір. Я його не схвалюю. Але, принаймні, їм вистачає розуму не виносити мозок, ні собі, ні йому. Вони просто змирилися.

Інша справа, коли жінка це не приймає. Коли ми жили ще в панельному будинку, над нами жила сім'я, яка три-чотири рази на тиждень сварилася з ініціативи дружини. Вона влаштовувала чоловікові істерики, потім вони кричали один на одного. А поруч стояли і кричали їх діти... Іноді він починав її бити. І мені завжди хотілося прийти і добити її остаточно.Якщо тобі не подобається чоловік – розлучися або змирися! Але не вимотуй нерви ні йому, ні дітям. Адже виростуть хворі люди. І мені їх дуже шкода!

Так, з'ясовувати стосунки важливо. Але також важливо вчитися робити це в ролі дорослої і самодостатньої особистості. Але, на жаль, жінки це роблять в стані істеричної дитини, якій не подобається іграшка. "Я буду голосно кричати, щоб татко (чоловік) мені її полагодив!" Хоча це не працює!

Або у ролі контролюючого батька: "Зроблю догану – і це недбайливе дитя (чоловік) обов'язково виправиться". Це теж не працює. Ніколи! Чоловіки просто починають сприймати істерики дружини як фоновий шум. І тільки та жінка, яка зуміла подорослішати може спокійно сказати чоловікові, що вона від нього хоче. І навіть отримати бажане. Вміння цінувати себе – ознака справжньої жінки. Будьте щасливі! 

Автор Оксана Дуплякіна

Читайте також: Як перестати боятися віку.


Фото Pixabay 

Коментарі